
1. PODRUČJE PRIMJENE I UGOVORNE STRANE
Ovim Općim uvjetima regulira se poslovni odnos između tvrtke NT-PROM d.o.o. sa sjedištem u Križevci, Obrtnička 24, OIB 67912040488, (u daljnjem tekstu "prodavatelj") i kupca (u daljnjem tekstu "kupac"), te se primjenjuju kod sklapanja ugovora o kupoprodaji izvan poslovnih prostorija i ugovora o kupoprodaji na daljinu (internet prodaja). Opći uvjeti internet prodaje tvrtke NT-PROM d.o.o. na stranici https://www.ntprom.hr (u daljnjem tekstu "web shop") čine sastavni dio svakog kupoprodajnog ugovora zaključenog između prodavatelja i kupca ovim putem.
1.2. NT-PROM d.o.o. putem web shopa posjetiteljima nudi mogućnost kupnje proizvoda koji su dostupni, odnosno raspoloživi na navedenoj stranici. Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda.
1.3. Opći uvjeti reguliraju detalje ugovornog odnosa između prodavatelja i kupca (uvjete i način kupnje proizvoda, uvjete i načine plaćanja/autorizacije, zaštitu podataka i privatnosti, dostave i isporuke, ograničenja odgovornosti, reklamacije i sl.), a sadrže i važne informacije za potrošače. Putem poveznica u web shopu kupac se može upoznati s Općim uvjetima prilikom narudžbe, pohraniti ih na svoje računalo i / ili ispisati.
1.4. Potvrdom narudžbe putem web shopa smatra se da je korisnik pročitao, primio na znanje sve navedene obavijesti i slijedom toga prihvatio Opće uvjete kao sastavni dio kupoprodajnog ugovora.
3. POSTUPAK NARUDŽBE
3.1. Proizvode koje kupac želi kupiti u web shopu dodaju se u košaricu. Kupac ima mogućnost staviti proizvode u košaricu bez obveze te pregledati i ispraviti svoje unose u bilo kojem trenutku prije podnošenja svoje obvezujuće narudžbe, a pomoću pomagala za korekciju koja su osigurana i objašnjena u postupku narudžbe.
3.2. Prodavatelj daje obvezujuću ponudu samo kada kupac naruči odabrane proizvode slanjem podataka koji se u potpunosti popunjavaju u obrascu za narudžbu. Potvrda odabira proizvoda iz košarice smatra se zaključenjem Narudžbe i vrši se klikom na gumb "Potvrda narudžbe" na kraju postupka naručivanja. Tako izvršena narudžba je neopoziva i predstavlja namjeru o kupnji. Kod virmanskog plaćanja ponuda vrijedi tri (3) radna dana počevši od slanja narudžbe (klik na gumb "Potvrda narudžbe ").
3.3. Nakon predaje narudžbe, kupac putem e-pošte prima automatsku obavijest da je narudžba zaprimljena (potvrda narudžbe). Ova automatska potvrda narudžbe dokumentira da je tvrtka NT-PROM zaprimila narudžbu.
3.4. Prodavatelj ima pravo ograničiti narudžbu na količinu koja je uobičajena za kućanstvo. To se odnosi kako na broj proizvoda naručenih kao dio narudžbe, tako i na postavljanje više narudžbi za isti proizvod, pri čemu pojedinačne narudžbe sadrže količinu koja je uobičajena (normalna) za kućanstvo.
3.5. Prije kupnje na našem web shopu, preporučljivo je pročitati "Opće uvjete".
4. ZAKLJUČIVANJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA
4.1. Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je u trenutku kada Prodavatelj pošalje kupcu e-mail o statusu njegove narudžbe s naslovom "Potvrda narudžbe".
5. CIJENE I UVJETI PLAĆANJA
5.1. Istaknute cijene proizvoda u web shopu izražene su u eurima i kunama s uključenim PDV-om, preračunate prema fiksnom tečaju konverzije 1 EUR = 7,53450 KN. Cijene vrijede isključivo u trenutku kupnje putem web shopa. Konačna cijena može biti uvećana za troškove dostave. Prodavatelj zadržava pravo odbiti sklapanje kupoprodajnog ugovora ako je očigledno da je istaknuta cijena nerazmjerna sa stvarnom cijenom proizvoda i da se radi o evidentnoj grešci kod isticanja cijena koja je rezultat sistemske pogreške i/ili ljudske greške.Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede isključivo za kupnju putem web shopa.
5.2 Kupcu su na raspolaganju sljedeće mogućnosti plaćanja:-virmanskom uplatom / općom uplatnicom po ponudi (u pošti, banci, FINI ili internet bankarstvom)- Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Po izvršenju vaše uplate potrebno je 1-2 radna dana (ponedjeljak-petak) kako bi uplata bila vidljiva na našem žiro računu, nakon čega će roba biti zapakirana i otpremljena na dostavu. Ukoliko kupac ne izvrši uplatu u navedenom roku, smatra se da je odustao od narudžbe.Ukoliko je uplata uslijedila nakon navedenog roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu sredstava u roku od najviše 30 dana od dana uplate.
5.3 Prodavatelj ima pravo kupcu dostaviti račun u elektronskom obliku koji je dostupan za preuzimanje kao PDF dokument. Prodavatelj će kupca o tome obavijestiti elektroničkom poštom.
5.4 Povrat novca će se izvršiti na račun kupca.
6. UVJETI DOSTAVE I ISPORUKE
6.1 Dostava robe se vrši u roku od pet (5) radnih dana nakon zaključivanja ugovora (isključujući državne praznike) odnosno vidljivosti uplate na računu prodavatelja kod virmanskog plaćanja. Nakon što je roba predana dostavnoj službi, kupac će e-poštom dobiti potvrdu o otpremi, kao i sve potrebne podatke o statusu otpreme i, ako je dostupno, vezu za mogućnost praćenja pošiljke davatelja usluga prijevoza.
6.2. Ukoliko nije ugovoreno drugačije, dostava će se izvršiti na adresu za dostavu koju je kupac naveo u narudžbi. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Za rokove i način dostave na otoke primjenjuju se Opći uvjeti dostavne službe koji vrijede za dostavu na otoke.
6.3. Dostava se vrši samo unutar teritorija Republike Hrvatske.
6.4. Prodavatelj zadržava pravo na djelomične isporuke.
6.9. Prilikom dostave, uz kupljene proizvode kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (jamstveni list, uputstvo za uporabu, izjava o sukladnosti), originalni račun te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je kupac pregledom pošiljke uočio da su preuzeti proizvodi bez vidljivih vanjskih oštećenja.
6.10. Ako prodavatelj ne može ispuniti obvezujući rok isporuke iz razloga za koje nije odgovoran (npr. viša sila, izgubljeni proizvodi), o tome će obavijestiti kupca te može u dogovoru s kupcem odrediti alternativni datum isporuke u roku od 30 dana od neuspješne isporuke. Ako novi rok isporuke nije prihvatljiv za kupca, kupac ima pravo odustati od kupnje. U slučaju da ne može odrediti novi rok isporuke zbog okolnosti za koje nije odgovoran, prodavatelj može otkazati narudžbu i vratiti kupcu uplaćena sredstva.
6.11. Prethodne odredbe ne utječu na ostala zakonska prava ugovornih strana, posebice pravo kupca na jednostrani raskid ugovora i prava po osnovi jamstva.
7. PRIGOVORI I REKLAMACIJE
7.1. Kupac je pri isporuci dužan pregledati stanje pošiljke (paketa) na uobičajen način te ima pravo odbiti prihvat nepotpune ili oštećene pošiljke.
7.2. Naknadne prigovore radi vidljivih nedostataka na proizvodu ili manje isporučene količine kupac mora odmah, a najkasnije u roku sedam (7) dana od preuzimanja pošiljke prijaviti prodavatelju, ukoliko se radi o proizvodu za koji je proizvođač / prodavatelj izdao jamstveni list (garanciju), kupac ostvaruje prava prema uvjetima iz jamstvenog lista.
7.3. Prigovori i reklamacije koji se ne odnose na proizvode s garancijom, moraju sadržavati kratki opis oštećenja i broj narudžbe odnosno računa. Prodavatelj će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismenim putem na e-mail nt-prom@kc.t-com.hr. U slučaju nemogućnosti zamjene proizvoda i isporuke druge robe, prodavatelj će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima i dokumentima.
7.4. U svim ostalim slučajevima materijalnog nedostataka na proizvodu primjenjuju se zakonske odredbe o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari.
8. JAMSTVO
8.1. Jamstvo regulirano u nastavku predstavlja dobrovoljnu dodatnu uslugu koju daje UNIKOMERC-UVOZ d.o.o. kao ekskluzivni uvoznik i distributer proizvoda proizvođača Andreas Stihl AG & Co. KG za područje Republike Hrvatske. UNIKOMERC-UVOZ d.o.o. kao davatelj jamstva jamči za kvalitetu i ispravno funkcioniranje STIHL uređaja u jamstvenom roku ako se koristi u skladu s uputama za uporabu i uvjetima opisanim u jamstvenom listu. Pored ove garancije, kupac ima i ostala zakonska potrošačka prava važeća u Republici Hrvatskoj.
8.2. Jamstveni uvjeti su definirani u jamstvenom listu priloženom uz svaki kupljeni uređaj. Ako se uređaj koristi u skladu s uputama za rukovanje, temeljem jamstvenog lista će se u jamstvenom roku izvršiti popravak zbog dokazane greške u materijalu ili proizvodnji. U slučaju kvara na uređaju, isti će se nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku. Ukoliko se popravak ne izvrši u roku 45 dana, neispravni uređaj će se na zahtjev kupca zamijeniti novim. Troškovi redovitog održavanja nisu obuhvaćeni jamstvom. Zahtjev se mora podnijeti ovlaštenom STIHL servisu uz obvezno predočenje popunjenog jamstvenog lista i potvrde o kupnji (računa). Jamstvo ne utječe na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama.
8.3. Jamstvo se ne odnosi na dijelove koji su postali neupotrebljivi zbog mehaničkog oštećenja, nepravilnog rada, nenamjenske uporabe, nepravilnog transporta, neadekvatnog održavanja ili normalnog habanja (trošenja dijelova). Detaljnija objašnjenja ćete pronaći u uputama za uporabu. Priručnik s uputama dio je uvjeta jamstva. Kupac proizvod koristi na vlastitu odgovornost, stoga je preduvjet za korištenje prava koja proizlaze iz jamstva da kupac pažljivo pročita i slijedi upute za uporabu, održavanje i popravak. Preduvjet je i da se koriste isključivo originalni STIHL rezervni dijelovi, originalni alati i pribor, kao i propisana mješavina. Montažom, održavanjem ili popravkom uređaja od strane neovlaštenog servisa ili treće osobe kupac gubi pravo na jamstvo.
8.4. . Jamstveni rok za isključivo osobnu upotrebu STIHL proizvoda iznosi 24 mjeseca, a za komercijalnu i/ili profesionalnu upotrebu jamstveni rok je 12 mjeseci. Jamstveni rok započinje danom isporuke.
8.5. Za STIHL proizvode u jamstvenom roku osigurano je servisno održavanje i potrebni rezervni dijelovi u ovlaštenim STIHL servisnim radionicama. Davalac jamstva osigurava rezervne dijelove 7 godina od datuma kupnje uređaja.
9. PRAVO KUPCA NA JEDNOSTRANI RASKID KUPOPRODAJNOG UGOVORA
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora ukoliko je sklopljen na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija. U nastavku slijede informacije o zakonskim pravima kupca kod sklapanja ugovora na daljinu (kupnja putem web shopa):
9.1 PRAVO NA RASKID UGOVORA
Kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Razdoblje za raskid ugovora je 14 dana od dana kada je kupac ili treća strana koju ovlastio kupac, i koja nije prijevoznik, preuzela u posjed kupljeni proizvod (odnosno posljednji komad robe kod djelomičnih isporuka). Rok se računa od datuma potpisane potvrde o preuzimanju robe. Kako bi kupac ostvario ovo svoje pravo, potrebno je da nedvosmisleno i prije isteka roka obavijesti prodavatelja na slijedeći način: Kupac mora prodavatelja o otkazivanju ugovora obavijestiti pismenim putem: na način da ispuni Obrazac za jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora ili putem druge nedvosmislene izjave kojom izražava volju da raskida ugovora.
Obrazac ili Izjava mora sadržavati slijedeće podatke: ime i prezime kupca, adresu kupca, e-mail (ako je primjenjivo), nedvosmislenu izjavu kupca (npr. Ja _________________, izjavljujem da jednostrano raskidam ugovor o prodaji sljedeće robe _____________________________, naručene dana ______________________, primljene dana ________________________. Robu koju sam primio obvezujem se u zakonskom roku vratiti na adresu prodavatelja, zajedno s primljenim računom) te mjesto, datum i potpis kupca.Ugovor se smatra raskinutim kada prodavatelj zaprimi pismenu obavijest. Po primitku obavijesti, prodavatelj će kupcu dostaviti potvrdu o primitku obavijesti o raskidu.
9.2. POSLJEDICE JEDNOSTRANOG RASKIDA UGOVORA
Ukoliko kupac jednostrano raskine ugovor, prodavatelj će mu vratiti sve uplate koje je od njega primio, uključujući troškove dostave, izuzev dodatnih troškova koji su rezultat izričitog izbora vrste prijevoza od strane kupca, a koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio trgovac. Povrat uplaćenih sredstava će se izvršiti najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od dana primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora. Za povrat sredstava će se koristiti isto sredstvo plaćanja koje je kupac koristio za uplatu, osim ako s kupcem nije izričito dogovoreno drugačije. Kupac se ni u kojem slučaju neće teretiti za troškove ove transakcije. Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava sve dok mu roba ne bude vraćena, odnosno, nakon što mu kupac dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ovisno o tome što je ranije. Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskida ugovor, osim ako prodavatelj ponudi da robu koju kupac vraća sam preuzme. Preduvjet za ostvarivanje prava na povrat je da se roba vrati u izvornom stanju odnosno mora biti kompletna i neoštećena, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima i svom dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena. Prodavatelj će prilikom preuzimanja vraćene robe istu prethodno pregledati kako bi utvrdio da je u onom stanju u kojem je kupcu bila predana u posjed. Ukoliko ovi uvjeti nisu ispunjeni, prodavatelj može odbiti povrat proizvoda. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koja je posljedica postupanja s robom na način koji nije bio potreban za provjeru prirode, svojstava i funkcionalnosti robe. Troškove povrata robe snosi kupac. Ukoliko se roba ne dostavi roku od 14 dana smatra se da kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava..
9.3. ISKLJUČENJE PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
8. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
9. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
10. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
12. INFORMACIJE O RJEŠAVANJU SPOROVA
12.1 Ukoliko kupac želi svoje reklamacije uputiti trećoj strani koja je ovlaštena za pomoć pri rješavanju pritužbi nezadovoljnih potrošača unutar EU, molimo koristiti sljedeću poveznicu https://ec.europa.eu/consumers/odr. Ova platforma služi kao kontakt točka za izvansudsko rješavanje sporova u vezi s ugovornim obvezama koji proizlaze iz ugovora o internetskoj prodaji.
KONTAKTI
Za sve informacije, pohvale, primjedbe, reklamacije kao i svake druge obavijesti kupci se mogu obratiti prodavatelju na:
• adresu: NT-PROM d.o.o., Obrtnička 24, 48260 Križevci
• elektroničku adresu: nt-prom@kc.t-com.hr
• Službi za korisnike na telefon: 048 681 585